Karimova Konul; Csapó Benő:
The Relationship Between Cognitive and Affective Dimensions of Reading Self-Concept With Reading Achievement in English and Russian.
JOURNAL OF ADVANCED ACADEMICS, 32 (3).
pp. 324-353.
ISSN 1932-202X
(2021)
Előnézet |
Szöveg
2021_Karimova_Csapo.pdf - Elfogadott verzió Download (277kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF ADVANCED ACADEMICS |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 32 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 324-353 |
ISSN: | 1932-202X |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31895002 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1177/1932202X21995978 |
Dátum: | 2021. Feb. 28. 16:37 |
Utolsó módosítás: | 2021. Júl. 20. 10:04 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20936 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |