The Relationship Between Cognitive and Affective Dimensions of Reading Self-Concept With Reading Achievement in English and Russian

Karimova Konul; Csapó Benő: The Relationship Between Cognitive and Affective Dimensions of Reading Self-Concept With Reading Achievement in English and Russian.
JOURNAL OF ADVANCED ACADEMICS, 32 (3). pp. 324-353. ISSN 1932-202X (2021)

[thumbnail of 2021_Karimova_Csapo.pdf]
Előnézet
Szöveg
2021_Karimova_Csapo.pdf - Elfogadott verzió

Download (277kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF ADVANCED ACADEMICS
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 32
Szám: 3
Oldalak: pp. 324-353
ISSN: 1932-202X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31895002
DOI azonosító: https://doi.org/10.1177/1932202X21995978
Dátum: 2021. Feb. 28. 16:37
Utolsó módosítás: 2021. Júl. 20. 10:04
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20936
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben