Karimova Konul; Csapó Benő:
The Relationship Between Cognitive and Affective Dimensions of Reading Self-Concept With Reading Achievement in English and Russian.
JOURNAL OF ADVANCED ACADEMICS, 32 (3).
pp. 324-353.
ISSN 1932-202X
(2021)
Előnézet |
Szöveg
2021_Karimova_Csapo.pdf - Elfogadott verzió Download (277kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF ADVANCED ACADEMICS | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 32 | ||
Szám: | 3 | ||
Oldalak: | pp. 324-353 | ||
ISSN: | 1932-202X | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 31895002 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1177/1932202X21995978 | ||
Dátum: | 2021. Feb. 28. 16:37 | ||
Utolsó módosítás: | 2021. Júl. 20. 10:04 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20936 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |