A reklámokba való bevonódás hatása a női testképre és önértékelésre

Balogh, Réka, Bedekovics, Norbert, Imre, Nóra, Peszeki, Nikolett, Scharle, Csilla Réka: A reklámokba való bevonódás hatása a női testképre és önértékelésre.
IMPULZUS – SZEGEDI PSZICHOLÓGIAI TANULMÁNYOK, 2 (1). Terjedelem: 40-Azonosító: 1830. ISSN 2064-9258 (2015)

[img]
Preview
Text
7-balogh.pdf - Published Version

Download (401kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: IMPULZUS – SZEGEDI PSZICHOLÓGIAI TANULMÁNYOK
Date: 2015
Volume: 2
Number: 1
Page Range: Terjedelem: 40-Azonosító: 1830
ISSN: 2064-9258
Faculty: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT id: 30414056
Date Deposited: 2021. Feb. 26. 08:42
Last Modified: 2021. Feb. 26. 08:42
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20923

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year