Analysis of the Hungarian agricultural marketing - by the supply of local products' consumers

Lendvai Edina; Ördög Ágnes: Analysis of the Hungarian agricultural marketing - by the supply of local products' consumers.
REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA, 12 (2). pp. 37-44. ISSN 1788-6392 (2018)

[thumbnail of 31575-ArticleText-32171-2-10-20181129.pdf]
Előnézet
Szöveg
31575-ArticleText-32171-2-10-20181129.pdf - Megjelent verzió

Download (550kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 12
Szám: 2
Oldalak: pp. 37-44
ISSN: 1788-6392
Kar/Egység: Mérnöki Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 30355864
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/analecta.2018.2.37-44
Dátum: 2021. Jan. 26. 09:43
Utolsó módosítás: 2021. Jan. 26. 09:43
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20327

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben