The Development of a Reflective Teaching Model for Reading Comprehension in English Language Teaching

Oo Tun Zaw; Habók Anita: The Development of a Reflective Teaching Model for Reading Comprehension in English Language Teaching.
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION, 13 (1). pp. 127-138. ISSN 1307-9298 (2020)

[thumbnail of 1107-1-4553-2-10-20201013.pdf]
Előnézet
Szöveg
1107-1-4553-2-10-20201013.pdf - Megjelent verzió

Download (446kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 13
Szám: 1
Oldalak: pp. 127-138
ISSN: 1307-9298
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31641672
DOI azonosító: https://doi.org/10.26822/iejee.2020.178
Dátum: 2020. Nov. 07. 12:27
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 07. 12:27
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19834

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben