Oo Tun Zaw; Habók Anita:
The Development of a Reflective Teaching Model for Reading Comprehension in English Language Teaching.
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION, 13 (1).
pp. 127-138.
ISSN 1307-9298
(2020)
Előnézet |
Szöveg
1107-1-4553-2-10-20201013.pdf - Megjelent verzió Download (446kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2020 |
Kötet: | 13 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 127-138 |
ISSN: | 1307-9298 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31641672 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.26822/iejee.2020.178 |
Dátum: | 2020. Nov. 07. 12:27 |
Utolsó módosítás: | 2020. Nov. 07. 12:27 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19834 |
Actions (login required)
Tétel nézet |