Impairment of visually guided associative learning in children with Tourette syndrome

Eördegh Gabriella; Pertich Ákos; Tárnok Zsanett; Nagy Péter; Bodosi Balázs; Giricz Zsófia; Hegedűs Orsolya; Merkl Dóra; Nyujtó Diána; Oláh Szabina; Őze Attila; Vidomusz Réka; Nagy Attila: Impairment of visually guided associative learning in children with Tourette syndrome.
PLOS ONE, 15 (6). Azonosító: e0234724-Terjedelem: 19 p. ISSN 1932-6203 (2020)

[thumbnail of NagyA_PlosOne_2020.pdf]
Előnézet
Szöveg
NagyA_PlosOne_2020.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PLOS ONE
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 15
Szám: 6
Oldalak: Azonosító: e0234724-Terjedelem: 19 p
ISSN: 1932-6203
Kar/Egység: Általános Orvostudományi Kar
Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31365386
DOI azonosító: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0234724
Dátum: 2020. Okt. 09. 09:37
Utolsó módosítás: 2020. Okt. 09. 09:37
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19697
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 6 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben