Eördegh Gabriella; Pertich Ákos; Tárnok Zsanett; Nagy Péter; Bodosi Balázs; Giricz Zsófia; Hegedűs Orsolya; Merkl Dóra; Nyujtó Diána; Oláh Szabina; Őze Attila; Vidomusz Réka; Nagy Attila:
Impairment of visually guided associative learning in children with Tourette syndrome.
PLOS ONE, 15 (6).
Azonosító: e0234724-Terjedelem: 19 p.
ISSN 1932-6203
(2020)
Előnézet |
Szöveg
NagyA_PlosOne_2020.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||||||||||
Folyóirat/kiadvány címe: | PLOS ONE | |||||||||||||
Publikáció dátuma: | 2020 | |||||||||||||
Kötet: | 15 | |||||||||||||
Szám: | 6 | |||||||||||||
Oldalak: | Azonosító: e0234724-Terjedelem: 19 p | |||||||||||||
ISSN: | 1932-6203 | |||||||||||||
Kar/Egység: | Általános Orvostudományi Kar Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar |
|||||||||||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem | |||||||||||||
Nyelv: | angol | |||||||||||||
MTMT rekordazonosító: | 31365386 | |||||||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1371/journal.pone.0234724 | |||||||||||||
Dátum: | 2020. Okt. 09. 09:37 | |||||||||||||
Utolsó módosítás: | 2020. Okt. 09. 09:37 | |||||||||||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19697 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |