Development of inductive reasoning in students across school grade levels

Van Vo De; Csapó Benő: Development of inductive reasoning in students across school grade levels.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 37. Terjedelem: 15 p-Azonosító: 100699. ISSN 1871-1871 (2020)

[thumbnail of 1-s2.0-S1871187120301735-main.pdf]
Előnézet
Szöveg
1-s2.0-S1871187120301735-main.pdf - Elfogadott verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 37
Oldalak: Terjedelem: 15 p-Azonosító: 100699
ISSN: 1871-1871
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31393331
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.tsc.2020.100699
Dátum: 2020. Aug. 03. 09:47
Utolsó módosítás: 2020. Aug. 03. 13:35
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19296
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 18 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben