Perdana Riki; Riwayani Riwayani; Jumadi Jumadi; Rosana Dadan; Soeharto Soeharto:
Specific Open-Ended Assessment: Assessing Students' Critical Thinking Skill on Kinetic Theory of Gases.
Jurnal Ilmiah Pendidikan Fisika Al-Biruni, 8 (2).
pp. 127-140.
ISSN 2303-1832
(2019)
Előnézet |
Szöveg
1.Soeharto-SpecificOpen-EndedAssessmentAssessingStudentsCriticalThinkingSkillonKineticTheoryofGases.pdf - Megjelent verzió Download (789kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||
Folyóirat/kiadvány címe: | Jurnal Ilmiah Pendidikan Fisika Al-Biruni | |||||
Publikáció dátuma: | 2019 | |||||
Kötet: | 8 | |||||
Szám: | 2 | |||||
Oldalak: | pp. 127-140 | |||||
ISSN: | 2303-1832 | |||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||||
Nyelv: | angol | |||||
MTMT rekordazonosító: | 31186503 | |||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.24042/jipfalbiruni.v0i0.3952 | |||||
Dátum: | 2020. Jún. 15. 08:56 | |||||
Utolsó módosítás: | 2020. Jún. 15. 08:57 | |||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18911 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |