Acetazolamid orális alkalmazása mellett jelentkező chorioidealeválás : ismert idioszinkráziás hatás szokatlan megjelenési formája?

Hári-Kovács, András, Soós, Judit, Gyetvai, Tamás, Facskó, Andrea, Végh, Mihály: Acetazolamid orális alkalmazása mellett jelentkező chorioidealeválás : ismert idioszinkráziás hatás szokatlan megjelenési formája?
ORVOSI HETILAP, 158 (50). pp. 1998-2002. ISSN 0030-6002 (2017)

[img]
Preview
Text
17886120-OrvosiHetilapAcetazolamidoralisalkalmazasamellettjelentkezo_chorioidealevalasketesete_ismertidioszinkraziashatasszokatlanmegjelenesi_.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: ORVOSI HETILAP
Date: 2017
Volume: 158
Number: 50
Page Range: pp. 1998-2002
ISSN: 0030-6002
Faculty: Faculty of Medicine
Institution: Szegedi Tudományegyetem
MTMT id: 3301676
DOI id: https://doi.org/10.1556/650.2017.30944
Date Deposited: 2020. Jun. 05. 10:25
Last Modified: 2020. Jun. 05. 10:25
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18843

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year