Vígh Tibor:
A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 107 (2).
pp. 141-161.
ISSN 0025-0260
(2007)
Előnézet |
Szöveg
1628351.pdf - Megjelent verzió Download (351kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |
Publikáció dátuma: | 2007 | |
Kötet: | 107 | |
Szám: | 2 | |
Oldalak: | pp. 141-161 | |
ISSN: | 0025-0260 | |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem | |
Nyelv: | magyar | |
MTMT rekordazonosító: | 1628351 | |
Dátum: | 2020. Már. 20. 13:02 | |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 20. 13:02 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18414 |
Actions (login required)
Tétel nézet |