Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development.
In:
Advancements in Technology-Based Assessment: Emerging Item Formats, Test Designs, and Data Sources.
Frontiers Media SA, Lausanne, pp. 138-153.
(2020)
ISBN 9782889635061
Előnézet |
Szöveg
9782889635061_Molnar_Csapo_138-153.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
9782889635061_cimlap_tartalom.pdf - Megjelent verzió Download (261kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Könyv része | ||
| Publikáció dátuma: | 2020 | ||
| Terjedelem: | 16 | ||
| Oldalak: | pp. 138-153 | ||
| ISBN: | 9782889635061 | ||
| Kiadó: | Frontiers Media SA | ||
| Kiadás helye: | Lausanne | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 31237293 | ||
| Dátum: | 2020. Már. 10. 22:44 | ||
| Utolsó módosítás: | 2020. Már. 10. 22:44 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18385 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika