A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában

Jámbori Szilvia; Kőrössy Judit; Szabó Éva: A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 75-94. ISSN 0025-0260 (2019)

[thumbnail of Jambori_MPed20191.pdf]
Előnézet
Szöveg
Jambori_MPed20191.pdf - Megjelent verzió

Download (794kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 119
Szám: 1
Oldalak: pp. 75-94
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31143926
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.75
Dátum: 2020. Feb. 11. 20:07
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 11. 20:07
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18239

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben