The effect of teaching strategies on 4th grade children's scientific reasoning skills

Korom Erzsébet; Bús Enikő; B. Németh Mária: The effect of teaching strategies on 4th grade children's scientific reasoning skills.
In: Research, Practice and Collaboration in Science Education. Dublin City University, Dublin, pp. 509-517. (2018) ISBN 9781873769843

[thumbnail of ESERA2017.pdf]
Előnézet
Szöveg
ESERA2017.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2018
Terjedelem: -11
Oldalak: pp. 509-517
ISBN: 9781873769843
Kiadó: Dublin City University
Kiadás helye: Dublin
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3421473
Kapcsolódó URL-ek:
Dátum: 2019. Szep. 26. 23:04
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 26. 23:04
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16871

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben