Korom Erzsébet; Bús Enikő; B. Németh Mária:
The effect of teaching strategies on 4th grade children's scientific reasoning skills.
In:
Research, Practice and Collaboration in Science Education.
Dublin City University, Dublin, pp. 509-517.
(2018)
ISBN 9781873769843
Előnézet |
Szöveg
ESERA2017.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Könyv része | |||
Publikáció dátuma: | 2018 | |||
Terjedelem: | -11 | |||
Oldalak: | pp. 509-517 | |||
ISBN: | 9781873769843 | |||
Kiadó: | Dublin City University | |||
Kiadás helye: | Dublin | |||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 3421473 | |||
Kapcsolódó URL-ek: | ||||
Dátum: | 2019. Szep. 26. 23:04 | |||
Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 26. 23:04 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16871 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |