Comment on ‘Resistance of a digital voltmeter: teaching creative thinking through an inquiry-based lab’

Gingl Zoltán; Mingesz Róbert Zoltán: Comment on ‘Resistance of a digital voltmeter: teaching creative thinking through an inquiry-based lab’.
PHYSICS EDUCATION, 54 (5). Paper 056502-4 p. ISSN 0031-9120 (2019)

[thumbnail of comment-input-impedance-accepted.pdf]
Előnézet
Szöveg
comment-input-impedance-accepted.pdf - Kézirat

Download (923kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PHYSICS EDUCATION
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 54
Szám: 5
Oldalak: Paper 056502-4 p
ISSN: 0031-9120
Kar/Egység: Természettudományi és Informatikai Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 30737378
DOI azonosító: https://doi.org/10.1088/1361-6552/ab2bdd
Dátum: 2019. Júl. 15. 08:12
Utolsó módosítás: 2019. Júl. 15. 08:12
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16114

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben