Gingl Zoltán; Mingesz Róbert Zoltán:
Comment on ‘Resistance of a digital voltmeter: teaching creative thinking through an inquiry-based lab’.
PHYSICS EDUCATION, 54 (5).
Paper 056502-4 p.
ISSN 0031-9120
(2019)
Előnézet |
Szöveg
comment-input-impedance-accepted.pdf - Kézirat Download (923kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | PHYSICS EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2019 | ||
| Kötet: | 54 | ||
| Szám: | 5 | ||
| Oldalak: | Paper 056502-4 p | ||
| ISSN: | 0031-9120 | ||
| Kar/Egység: | Természettudományi és Informatikai Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 30737378 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1088/1361-6552/ab2bdd | ||
| Dátum: | 2019. Júl. 15. 08:12 | ||
| Utolsó módosítás: | 2019. Júl. 15. 08:12 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16114 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika