Out-of-School Learning in Hungarian Primary Education: Practice and Barriers

Fűz Nóra: Out-of-School Learning in Hungarian Primary Education: Practice and Barriers.
JOURNAL OF EXPERIENTIAL EDUCATION, 41 (3). pp. 277-294. ISSN 1053-8259 (2018)

[thumbnail of JEE_2018_FN.pdf] Szöveg
JEE_2018_FN.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (1MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF EXPERIENTIAL EDUCATION
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 41
Szám: 3
Oldalak: pp. 277-294
ISSN: 1053-8259
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3338168
DOI azonosító: https://doi.org/10.1177/1053825918758342
Dátum: 2019. Júl. 09. 15:44
Utolsó módosítás: 2019. Júl. 09. 15:44
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16079
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 11 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben