A kottaolvasás és az orientációs képesség összefüggésének vizsgálata online tesztkörnyezetben

Buzás Zsuzsa; Maródi Ágnes: A kottaolvasás és az orientációs képesség összefüggésének vizsgálata online tesztkörnyezetben.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2). pp. 49-63. ISSN 2063-9945 (2018)

[thumbnail of gyn_2018_2_buzas_marodi_akottaolvasas_es_orientacios_kepesseg_osszefuggesenek_vizsgalat_online_tesztkornyezetben_49-63.pdf]
Előnézet
Szöveg
gyn_2018_2_buzas_marodi_akottaolvasas_es_orientacios_kepesseg_osszefuggesenek_vizsgalat_online_tesztkornyezetben_49-63.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 6
Szám: 2
Oldalak: pp. 49-63
ISSN: 2063-9945
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3417535
DOI azonosító: https://doi.org/10.31074/gyn201824963
Dátum: 2019. Jún. 27. 13:50
Utolsó módosítás: 2019. Jún. 27. 13:50
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15856

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben