Autonomy support or direct control? High school students' experience of their teacher's behaviour

Pikó Bettina; Pinczés Tamás: Autonomy support or direct control? High school students' experience of their teacher's behaviour.
EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH, 10 (1). pp. 106-117. ISSN 1788-4934 (2015)

[thumbnail of EJMH_Piko_Pinczes_2015.pdf]
Előnézet
Szöveg
EJMH_Piko_Pinczes_2015.pdf - Megjelent verzió

Download (626kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 10
Szám: 1
Oldalak: pp. 106-117
ISSN: 1788-4934
Kar/Egység: Általános Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2920880
DOI azonosító: https://doi.org/10.5708/EJMH.10.2015.1.7
Dátum: 2019. Máj. 06. 11:33
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 06. 11:33
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15322
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben