Pikó Bettina; Pinczés Tamás:
Autonomy support or direct control? High school students' experience of their teacher's behaviour.
EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH, 10 (1).
pp. 106-117.
ISSN 1788-4934
(2015)
Előnézet |
Szöveg
EJMH_Piko_Pinczes_2015.pdf - Megjelent verzió Download (626kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 10 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 106-117 |
ISSN: | 1788-4934 |
Kar/Egység: | Általános Orvostudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 2920880 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.5708/EJMH.10.2015.1.7 |
Dátum: | 2019. Máj. 06. 11:33 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 06. 11:33 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15322 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |