Pikó Bettina; Pinczés Tamás:
Autonomy support or direct control? High school students' experience of their teacher's behaviour.
EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH, 10 (1).
pp. 106-117.
ISSN 1788-4934
(2015)
Előnézet |
Szöveg
EJMH_Piko_Pinczes_2015.pdf - Megjelent verzió Download (626kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH | ||
Publikáció dátuma: | 2015 | ||
Kötet: | 10 | ||
Szám: | 1 | ||
Oldalak: | pp. 106-117 | ||
ISSN: | 1788-4934 | ||
Kar/Egység: | Általános Orvostudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 2920880 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.5708/EJMH.10.2015.1.7 | ||
Dátum: | 2019. Máj. 06. 11:33 | ||
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 06. 11:33 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15322 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |