Szabó, Éva, Labancz, Ágnes:
Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2).
pp. 21-38.
ISSN 1419-872X
(2018)
|
Text
APA_2018_2_Szabo_Labancz.pdf - Published Version Download (698kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA |
Date: | 2018 |
Volume: | 18 |
Number: | 2 |
Page Range: | pp. 21-38 |
ISSN: | 1419-872X |
Faculty: | Faculty of Arts |
Institution: | Szegedi Tudományegyetem |
SWORD language: | magyar |
MTMT id: | 30318368 |
DOI id: | https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2018.2.21 |
Date Deposited: | 2019. Mar. 19. 09:45 |
Last Modified: | 2019. Mar. 19. 09:45 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14899 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |