Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából

Szabó, Éva, Labancz, Ágnes: Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2). pp. 21-38. ISSN 1419-872X (2018)

[img]
Preview
Text
APA_2018_2_Szabo_Labancz.pdf - Published Version

Download (698kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA
Date: 2018
Volume: 18
Number: 2
Page Range: pp. 21-38
ISSN: 1419-872X
Faculty: Faculty of Arts
Institution: Szegedi Tudományegyetem
SWORD language: magyar
MTMT id: 30318368
DOI id: https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2018.2.21
Date Deposited: 2019. Mar. 19. 09:45
Last Modified: 2019. Mar. 19. 09:45
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14899

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year