Shaakumeni Simson Ndadaleka; Csapó Benő:
A Cross-cultural Validation of Adapted Questionnaire for Assessing Motivation to Learn Science.
AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 22 (3).
pp. 340-350.
ISSN 1811-7295
(2018)
Szöveg
ACrossculturalValidationofAdaptedQuestionnaireforAssessingMotivationtoLearnScience.pdf - Megjelent verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (829kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 22 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 340-350 |
ISSN: | 1811-7295 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 30368415 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/18117295.2018.1533157 |
Dátum: | 2019. Már. 10. 22:26 |
Utolsó módosítás: | 2019. Már. 10. 22:26 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14849 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |