Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics.
In:
International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom.
Springer Nature Switzerland AG, HEIDELBERG, pp. 683-707.
(2019)
ISBN 9783319971483
Szöveg
2019_Molnar_Csapo.pdf - Megjelent verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (1MB) | Másolat kérése |
|
Szöveg
2019_Bookmatter_InternationalHandbookOfMathema.pdf - Megjelent verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (2MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Publikáció dátuma: | 2019 |
Terjedelem: | 25 |
Oldalak: | pp. 683-707 |
ISBN: | 9783319971483 |
Kiadó: | Springer Nature Switzerland AG |
Kiadás helye: | HEIDELBERG |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 30414446 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/978-3-319-97148-3_40 |
Dátum: | 2019. Már. 10. 22:14 |
Utolsó módosítás: | 2019. Jún. 14. 13:59 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14847 |
Actions (login required)
Tétel nézet |