Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára:
Contexts of School and Herder Family Communication in Mongolia: A Conceptual Framework.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (2).
pp. 157-174.
ISSN 0025-0260
(2018)
Előnézet |
Szöveg
Sukhbaatar_Tarko_MPed20182_157_174.pdf - Megjelent verzió Download (846kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 118 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 157-174 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 30444975 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2018.2.157 |
Dátum: | 2019. Már. 05. 11:36 |
Utolsó módosítás: | 2019. Már. 05. 11:38 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14785 |
Actions (login required)
Tétel nézet |