Contexts of School and Herder Family Communication in Mongolia: A Conceptual Framework

Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára: Contexts of School and Herder Family Communication in Mongolia: A Conceptual Framework.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (2). pp. 157-174. ISSN 0025-0260 (2018)

[thumbnail of Sukhbaatar_Tarko_MPed20182_157_174.pdf]
Előnézet
Szöveg
Sukhbaatar_Tarko_MPed20182_157_174.pdf - Megjelent verzió

Download (846kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 118
Szám: 2
Oldalak: pp. 157-174
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 30444975
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2018.2.157
Dátum: 2019. Már. 05. 11:36
Utolsó módosítás: 2019. Már. 05. 11:38
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14785

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben