Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára:
Contexts of School and Herder Family Communication in Mongolia: A Conceptual Framework.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (2).
pp. 157-174.
ISSN 0025-0260
(2018)
Előnézet |
Szöveg
Sukhbaatar_Tarko_MPed20182_157_174.pdf - Megjelent verzió Download (846kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | ||
| Publikáció dátuma: | 2018 | ||
| Kötet: | 118 | ||
| Szám: | 2 | ||
| Oldalak: | pp. 157-174 | ||
| ISSN: | 0025-0260 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 30444975 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2018.2.157 | ||
| Dátum: | 2019. Már. 05. 11:36 | ||
| Utolsó módosítás: | 2019. Már. 05. 11:38 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14785 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika