The influence of reasoning skills on later school achievements: results from the Hungarian Educational Longitudinal Program

Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér: The influence of reasoning skills on later school achievements: results from the Hungarian Educational Longitudinal Program.
In: 2011 AERA [American Educational Research Association] Annual Meeting, 8-12 April 2011, New Orleans. [1-2].

Ez a mű legutolsó verziója.

[img]
Előnézet
PDF
The_Influence_of_Reasoning_Skills_on_Later_School_Achievements.pdf

Download (65Kb)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag (Előadás)
Kar: Bölcsészettudományi Kar
Tanszék: Neveléstudományi Intézet
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Felhasználó: Felhasználók 12 nem található.
A mű MTMT azonosítója: 1770690
Dátum: 2012. Szep. 19. 07:50
Utolsó módosítás: 2013. Jan. 09. 16:57
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1424

Az archívumban megtalálható verziók

  • The influence of reasoning skills on later school achievements: results from the Hungarian Educational Longitudinal Program. (deposited 2012. Szep. 19. 07:50) [Ezt látja]

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet