Általános- és középiskolás diákok éghajlati folyamatokhoz kapcsolódó tévképzeteinek összehasonlító elemzése [Comparative analysis of elementary and secondary school students’ climatic related misconceptions]

Kádár Anett; Farsang Andrea; Gulyás Ágnes: Általános- és középiskolás diákok éghajlati folyamatokhoz kapcsolódó tévképzeteinek összehasonlító elemzése [Comparative analysis of elementary and secondary school students’ climatic related misconceptions].
FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK, 142 (3). pp. 219-234. ISSN 0015-5411 (2018)

[thumbnail of foldrajzi_kozlemenyek_2018_142_evf_3_pp_219.pdf]
Előnézet
Szöveg
foldrajzi_kozlemenyek_2018_142_evf_3_pp_219.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 142
Szám: 3
Oldalak: pp. 219-234
ISSN: 0015-5411
Kar/Egység: Természettudományi és Informatikai Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3426371
Dátum: 2018. Szep. 27. 15:50
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 27. 15:50
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13940

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben