An empirical test of the Health Empowerment Model: does patient empowerment moderate the effect of health literacy on health status?

Náfrádi Lilla; Nakamoto Kent; Csabai Márta; Papp-Zipernovszky Orsolya; Schulz Peter J.: An empirical test of the Health Empowerment Model: does patient empowerment moderate the effect of health literacy on health status?
PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE, 101 (3). pp. 511-517. ISSN 0738-3991 (2018)

[thumbnail of nafradi_etal_article.pdf] Szöveg
nafradi_etal_article.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (754kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 101
Szám: 3
Oldalak: pp. 511-517
ISSN: 0738-3991
Kiadó: Elsevier
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3361669
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.pec.2017.09.004
Dátum: 2018. Szep. 17. 10:46
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 17. 10:46
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13869
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 41 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben