Náfrádi Lilla; Nakamoto Kent; Csabai Márta; Papp-Zipernovszky Orsolya; Schulz Peter J.:
An empirical test of the Health Empowerment Model: does patient empowerment moderate the effect of health literacy on health status?
PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE, 101 (3).
pp. 511-517.
ISSN 0738-3991
(2018)
Szöveg
nafradi_etal_article.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (754kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 101 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 511-517 |
ISSN: | 0738-3991 |
Kiadó: | Elsevier |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3361669 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.pec.2017.09.004 |
Dátum: | 2018. Szep. 17. 10:46 |
Utolsó módosítás: | 2018. Szep. 17. 10:46 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13869 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 41 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |