Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
The Efficacy and Development of Students' Problem-Solving Strategies During Compulsory Schooling: Logfile Analyses.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 9.
Terjedelem: 17 p.-Azonosító: 302.
ISSN 1664-1078
(2018)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg_09_00302_u.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY | ||
| Publikáció dátuma: | 2018 | ||
| Kötet: | 9 | ||
| Oldalak: | Terjedelem: 17 p.-Azonosító: 302 | ||
| ISSN: | 1664-1078 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 3346928 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.00302 | ||
| Dátum: | 2018. Már. 12. 22:42 | ||
| Utolsó módosítás: | 2020. Jan. 16. 16:30 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13078 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 25 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika