The effect of language learning strategies on proficiency, attitudes and school achievement

Habók Anita; Magyar Andrea: The effect of language learning strategies on proficiency, attitudes and school achievement.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 8. Terjedelem: 8 p.-Azonosító: 2358. ISSN 1664-1078 (2018)

[thumbnail of fpsyg_08_02358_2018_01_19_u.pdf]
Előnézet
Szöveg
fpsyg_08_02358_2018_01_19_u.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 8
Oldalak: Terjedelem: 8 p.-Azonosító: 2358
ISSN: 1664-1078
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3319734
DOI azonosító: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.02358
Dátum: 2018. Jan. 20. 08:14
Utolsó módosítás: 2020. Jan. 15. 10:56
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12758
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 41 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben