Habók Anita; Magyar Andrea:
The effect of language learning strategies on proficiency, attitudes and school achievement.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 8.
Terjedelem: 8 p.-Azonosító: 2358.
ISSN 1664-1078
(2018)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg_08_02358_2018_01_19_u.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 8 |
Oldalak: | Terjedelem: 8 p.-Azonosító: 2358 |
ISSN: | 1664-1078 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3319734 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.02358 |
Dátum: | 2018. Jan. 20. 08:14 |
Utolsó módosítás: | 2020. Jan. 15. 10:56 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12758 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 41 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |