Molnár Gyöngyvér:
A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (5).
pp. 3-16.
ISSN 1215-5233
(2016)
Előnézet |
Szöveg
Molnar_Iskolakultura_2016_5.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | |
Publikáció dátuma: | 2016 | |
Kötet: | 26 | |
Szám: | 5 | |
Oldalak: | pp. 3-16 | |
ISSN: | 1215-5233 | |
Kiadó: | Országos Közoktatási Intézet (OKI) | |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | magyar | |
MTMT rekordazonosító: | 3114353 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.5.3 | |
Dátum: | 2017. Nov. 09. 13:48 | |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 31. 11:49 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12281 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |