A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége

Molnár Gyöngyvér: A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (5). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2016)

[thumbnail of Molnar_Iskolakultura_2016_5.pdf]
Előnézet
Szöveg
Molnar_Iskolakultura_2016_5.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 26
Szám: 5
Oldalak: pp. 3-16
ISSN: 1215-5233
Kiadó: Országos Közoktatási Intézet (OKI)
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3114353
DOI azonosító: https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.5.3
Dátum: 2017. Nov. 09. 13:48
Utolsó módosítás: 2020. Már. 31. 11:49
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12281

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben