Molnár Gyöngyvér:
A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között: logfile elemzések.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (2).
pp. 221-238.
ISSN 0025-0260
(2017)
Előnézet |
Szöveg
Molnar_MPed20172.pdf - Megjelent verzió Download (757kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
| Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |
| Publikáció dátuma: | 2017 | |
| Kötet: | 117 | |
| Szám: | 2 | |
| Oldalak: | pp. 221-238 | |
| ISSN: | 0025-0260 | |
| Kiadó: | SZTE BTK | |
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | magyar | |
| MTMT rekordazonosító: | 3274223 | |
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2017.2.221 | |
| Dátum: | 2017. Nov. 09. 13:44 | |
| Utolsó módosítás: | 2020. Már. 06. 11:46 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12280 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika