The impact of inductive reasoning on educational achievements

Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér: The impact of inductive reasoning on educational achievements.
In: 14th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction. "Education for a Global Networked Society". Exeter, 30 August - 3 September 2011. EARLI, [1268-1269]. (2011)

Ez a mű legutolsó verziója.

[img]
Előnézet
Szöveg
EARLI_SYMPOSIUM_Csapó-Molnár_1268-1269.pdf - Megjelent verzió

Download (82kB)
Mű típusa: Könyv része
Kar: Bölcsészettudományi Kar
Tanszék: Neveléstudományi Intézet
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Felhasználó: Horváth Edina Helga
A mű MTMT azonosítója: 1691758
Dátum: 2012. Szep. 06. 08:26
Utolsó módosítás: 2017. Szep. 13. 13:57
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1213

Az archívumban megtalálható verziók

  • The impact of inductive reasoning on educational achievements. (deposited 2012. Szep. 06. 08:26) [Ezt látja]

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben