Braunitzer Gábor; Tari Gergely Róbert:
Teaching with the social brain in mind: a neuroscientific perspective on the cooperation spectrum.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 5 (1).
pp. 11-24.
ISSN 2062-9605
(2015)
Előnézet |
Szöveg
3102160.pdf - Benyújtott verzió Download (311kB) | Előnézet |
![]() ![]() Előnézet |
Kép
HERJ_2015_1_borito.jpg - Megjelent verzió Download (192kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) | ||
Publikáció dátuma: | 2015 | ||
Kötet: | 5 | ||
Szám: | 1 | ||
Oldalak: | pp. 11-24 | ||
ISSN: | 2062-9605 | ||
Kiadó: | Hungarian Educational Research Association | ||
Kar/Egység: | Általános Orvostudományi Kar Fogorvostudományi Kar |
||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 3102160 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14413/herj.2015.01.02 | ||
Dátum: | 2017. Okt. 19. 15:34 | ||
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 25. 16:28 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12126 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |