Teaching with the social brain in mind: a neuroscientific perspective on the cooperation spectrum

Braunitzer Gábor; Tari Gergely Róbert: Teaching with the social brain in mind: a neuroscientific perspective on the cooperation spectrum.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 5 (1). pp. 11-24. ISSN 2062-9605 (2015)

[thumbnail of 3102160.pdf]
Előnézet
Szöveg
3102160.pdf - Benyújtott verzió

Download (311kB) | Előnézet
[thumbnail of HERJ_2015_1_borito.jpg]
Előnézet
Kép
HERJ_2015_1_borito.jpg - Megjelent verzió

Download (192kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 5
Szám: 1
Oldalak: pp. 11-24
ISSN: 2062-9605
Kiadó: Hungarian Educational Research Association
Kar/Egység: Általános Orvostudományi Kar
Fogorvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3102160
DOI azonosító: https://doi.org/10.14413/herj.2015.01.02
Dátum: 2017. Okt. 19. 15:34
Utolsó módosítás: 2020. Már. 25. 16:28
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12126

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben