Braunitzer Gábor; Tari Gergely Róbert:
Teaching with the social brain in mind: a neuroscientific perspective on the cooperation spectrum.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 5 (1).
pp. 11-24.
ISSN 2062-9605
(2015)
Előnézet |
Szöveg
3102160.pdf - Benyújtott verzió Download (311kB) | Előnézet |
Előnézet |
Kép
HERJ_2015_1_borito.jpg - Megjelent verzió Download (192kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 5 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 11-24 |
ISSN: | 2062-9605 |
Kiadó: | Hungarian Educational Research Association |
Kar/Egység: | Általános Orvostudományi Kar Fogorvostudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3102160 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14413/herj.2015.01.02 |
Dátum: | 2017. Okt. 19. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 25. 16:28 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12126 |
Actions (login required)
Tétel nézet |