Nagy Gyula; Molnár Gyöngyvér:
A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése: tendenciák, szerzők, társszerzőségi együttműködés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1).
pp. 5-27.
ISSN 0025-0260
(2017)
Előnézet |
Szöveg
Nagy_MPed20171.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | ||
| Publikáció dátuma: | 2017 | ||
| Kötet: | 117 | ||
| Szám: | 1 | ||
| Oldalak: | pp. 5-27 | ||
| ISSN: | 0025-0260 | ||
| Kiadó: | SZTE BTK | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar Központi egységek |
||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | magyar | ||
| MTMT rekordazonosító: | 3247200 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2017.1.5 | ||
| Dátum: | 2017. Júl. 10. 18:46 | ||
| Utolsó módosítás: | 2019. Nov. 14. 16:54 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11763 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

