The development of inductive reasoning: Cross-sectional assessments in an educational context

Csapó Benő: The development of inductive reasoning: Cross-sectional assessments in an educational context.
INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT, 20 (4). pp. 609-626. ISSN 0165-0254 (1997)

[img]
Előnézet
Szöveg
1997_Csapo_InductiveReasoning.pdf - Megjelent verzió

Download (206kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk
Kar: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: József Attila Tudományegyetem
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Felhasználó: Bernátskyné Babus Csilla
A mű MTMT azonosítója: 1152615
DOI azonosító: 10.1080/016502597385081
Dátum: 2017. Jún. 30. 16:04
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 30. 16:04
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11674

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet