The development of inductive reasoning: Cross-sectional assessments in an educational context

Csapó Benő: The development of inductive reasoning: Cross-sectional assessments in an educational context.
INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT, 20 (4). pp. 609-626. ISSN 0165-0254 (1997)

[thumbnail of 1997_Csapo_InductiveReasoning.pdf]
Előnézet
Szöveg
1997_Csapo_InductiveReasoning.pdf - Megjelent verzió

Download (206kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT
Publikáció dátuma: 1997
Kötet: 20
Szám: 4
Oldalak: pp. 609-626
ISSN: 0165-0254
Kiadó: SAGE Publications
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: József Attila Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 1152615
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/016502597385081
Dátum: 2017. Jún. 30. 16:04
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 26. 09:43
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11674
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 66 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben