A pedagógiai értékeléstől a tanítás módszereinek megújításáig: diagnózis és terápia

Csapó Benő: A pedagógiai értékeléstől a tanítás módszereinek megújításáig: diagnózis és terápia.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 53 (3). pp. 12-27. ISSN 1215-1807 (2003)

[thumbnail of Uj_PSZ_2003_3_Csapo.pdf]
Előnézet
Szöveg
Uj_PSZ_2003_3_Csapo.pdf - Megjelent verzió

Download (338kB) | Előnézet
[thumbnail of Uj_PSZ_2003_3_tartalom.pdf]
Előnézet
Szöveg
Uj_PSZ_2003_3_tartalom.pdf - Kiegészítő dokumentumok

Download (106kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE
Publikáció dátuma: 2003
Kötet: 53
Szám: 3
Oldalak: pp. 12-27
ISSN: 1215-1807
Kiadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI)
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 1153071
Dátum: 2017. Jún. 28. 14:07
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 25. 15:27
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11652

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben