Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején

Habók Anita: Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (10). pp. 23-38. ISSN 1215-5233 (2016)

[thumbnail of Tanulasi és nyelvtanulasi stratégiak_Iskolakultura2016.pdf]
Előnézet
Szöveg
Tanulasi és nyelvtanulasi stratégiak_Iskolakultura2016.pdf - Megjelent verzió

Download (347kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 26
Szám: 10
Oldalak: pp. 23-38
ISSN: 1215-5233
Kiadó: Pécsi Tudományegyetem
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3156905
DOI azonosító: https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.10.23
Dátum: 2017. Jún. 19. 09:54
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 02. 12:05
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11586

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben