Social influence on associative learning: double dissociation in high-functioning autism, early-stage behavioural variant frontotemporal dementia and Alzheimer's disease

Kéri Szabolcs: Social influence on associative learning: double dissociation in high-functioning autism, early-stage behavioural variant frontotemporal dementia and Alzheimer's disease.
CORTEX: A JOURNAL DEVOTED TO THE STUDY OF THE NERVOUS SYSTEM AND BEHAVIOR, 54. pp. 200-209. ISSN 0010-9452 (2014)

[thumbnail of Keri_Cortex_2014.pdf] Szöveg
Keri_Cortex_2014.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (938kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: CORTEX: A JOURNAL DEVOTED TO THE STUDY OF THE NERVOUS SYSTEM AND BEHAVIOR
Publikáció dátuma: 2014
Kötet: 54
Oldalak: pp. 200-209
ISSN: 0010-9452
Kiadó: Elsevier
Kar/Egység: Általános Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2598447
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.cortex.2014.02.018
Dátum: 2017. Máj. 19. 15:25
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 21. 11:42
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11359
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 17 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben