Kéri Szabolcs:
Social influence on associative learning: double dissociation in high-functioning autism, early-stage behavioural variant frontotemporal dementia and Alzheimer's disease.
CORTEX: A JOURNAL DEVOTED TO THE STUDY OF THE NERVOUS SYSTEM AND BEHAVIOR, 54.
pp. 200-209.
ISSN 0010-9452
(2014)
Szöveg
Keri_Cortex_2014.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (938kB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | CORTEX: A JOURNAL DEVOTED TO THE STUDY OF THE NERVOUS SYSTEM AND BEHAVIOR | |
Publikáció dátuma: | 2014 | |
Kötet: | 54 | |
Oldalak: | pp. 200-209 | |
ISSN: | 0010-9452 | |
Kiadó: | Elsevier | |
Kar/Egység: | Általános Orvostudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 2598447 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.cortex.2014.02.018 | |
Dátum: | 2017. Máj. 19. 15:25 | |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 21. 11:42 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11359 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 18 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |