Hosszmetszeti felmérések iskolai kontextusban – az első átfogó magyar iskolai longitudinális kutatási program elméleti és módszertani keretei

Csapó, Benő: Hosszmetszeti felmérések iskolai kontextusban – az első átfogó magyar iskolai longitudinális kutatási program elméleti és módszertani keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 4. pp. 321-355. ISSN 0025-0260 (2007)

[img]
Preview
Text
Csapo_MP1074.pdf - Published Version

Download (378kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2007
Volume: 4
Page Range: pp. 321-355
ISSN: 0025-0260
Publisher: SZTE BTK
Faculty: Faculty of Arts
Institution: Szegedi Tudományegyetem
MTMT id: 1224830
Date Deposited: 2017. Apr. 22. 22:44
Last Modified: 2020. Feb. 25. 14:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11262

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year