Hosszmetszeti felmérések iskolai kontextusban – az első átfogó magyar iskolai longitudinális kutatási program elméleti és módszertani keretei

Csapó Benő: Hosszmetszeti felmérések iskolai kontextusban – az első átfogó magyar iskolai longitudinális kutatási program elméleti és módszertani keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 4. pp. 321-355. ISSN 0025-0260 (2007)

[thumbnail of Csapo_MP1074.pdf]
Előnézet
Szöveg
Csapo_MP1074.pdf - Megjelent verzió

Download (378kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Csapó Benő MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2007
Kötet: 4
Oldalak: pp. 321-355
ISSN: 0025-0260
Kiadó: SZTE BTK
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 1224830
Dátum: 2017. Ápr. 22. 22:44
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 25. 14:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11262

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben