Csapó Benő:
Research into learning to learn through the assessment of quality and organization of learning outcomes.
THE CURRICULUM JOURNAL, 18 (2).
pp. 195-210.
ISSN 0958-5176
(2007)
Szöveg
2007_Csapo_L2LQualityOfLearningOutcomes.pdf - Megjelent verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (638kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | THE CURRICULUM JOURNAL |
Publikáció dátuma: | 2007 |
Kötet: | 18 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 195-210 |
ISSN: | 0958-5176 |
Kiadó: | Routledge |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 1152652 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/09585170701446044 |
Dátum: | 2017. Ápr. 22. 22:20 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 25. 14:22 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11260 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 21 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |