Assessing the outcomes of inquiry-based science learning

Csapó Benő: Assessing the outcomes of inquiry-based science learning.
In: International AEMASE Conference on Science Education, 2014.05.19-2014.05.20, Rome. pp. 81-83.

[thumbnail of 2014_Csapo_AEMASE.pdf]
Előnézet
Szöveg
2014_Csapo_AEMASE.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag (Meghívott előadás)
Publikáció dátuma: 2014
Oldalak: pp. 81-83
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2813172
Kapcsolódó URL-ek:
Dátum: 2017. Ápr. 19. 23:07
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 12. 12:41
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11210

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben