Csapó Benő:
Assessing the outcomes of inquiry-based science learning.
In: International AEMASE Conference on Science Education, 2014.05.19-2014.05.20, Rome.
pp. 81-83.
Előnézet |
Szöveg
2014_Csapo_AEMASE.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag (Meghívott előadás) | |
Publikáció dátuma: | 2014 | |
Oldalak: | pp. 81-83 | |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 2813172 | |
Kapcsolódó URL-ek: | ||
Dátum: | 2017. Ápr. 19. 23:07 | |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 12. 12:41 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11210 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |