Fifth-grade students’ approaches to and beliefs of mathematics word problem solving

Csíkos Csaba, Kelemen Rita, Verschaffel Lieven: Fifth-grade students’ approaches to and beliefs of mathematics word problem solving.
ZDM Mathematics Education, 43 (4). pp. 561-571. ISSN 1863-9690 (2011)

[img] Szöveg
Csˇkos_Kelemen_Verschaffel_published.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott. Csak az archivum karbantartója

Download (610kB)
Mű típusa: Cikk
Kar: Bölcsészettudományi Kar
Tanszék: Neveléstudományi Intézet
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Felhasználó: Horváth Edina Helga
A mű MTMT azonosítója: 1717144
DOI azonosító: 10.1007/s11858-011-0308-7
Dátum: 2012. Aug. 14. 12:30
Utolsó módosítás: 2017. Júl. 31. 15:00
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1096

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet