Hódi Ágnes; Tóth Edit:
A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9).
pp. 51-72.
ISSN 1215-5233
(2016)
Előnézet |
Szöveg
03.pdf - Megjelent verzió Download (629kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA | ||
Publikáció dátuma: | 2016 | ||
Kötet: | 26 | ||
Szám: | 9 | ||
Oldalak: | pp. 51-72 | ||
ISSN: | 1215-5233 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 3156886 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.9.51 | ||
Dátum: | 2017. Jan. 17. 00:43 | ||
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 23. 15:34 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10297 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |